Напрямок Київ-Полтава-Харків стане дослідним полігоном для перших в Україні високошвидкісних пасажирських потягів типу Pendolino.

Як повідомили кореспонденту УНІАН у прес-службі Харківської облдержадміністрації, про це сказав генеральний директор “Укрзалізниці” Василь ГЛАДКИХ, говорячи про плани підприємства щодо реалізації програми впровадження швидкісного руху поїздів на українській залізниці. За його словами, на підставі проведених розрахунків “Укрзалізниця” має намір визначити залізничний напрямок Київ-Полтава-Харків дослідним полігоном із запровадження в 2006-2008 роках швидкісного руху пасажирських поїздів із використанням рухомого складу типу Pendolino.

Використання таких поїздів з “примусовим нахилом кузова” в кривих дозволить забезпечити підвищену швидкість руху та значно знизити витрати на модернізацію залізничної інфраструктури для досягнення необхідного рівня швидкості. Перевагою цих потягів є й те, що вони відповідають сучасним вимогам  комфорту, енергоємності та безпеки, можуть використовуватися в різних системах енергопостачання як змінного, так і постійного струму.

Відео дня

В.ГЛАДКИХ також повідомив про наміри відомства замовити у французької фірми виготовлення 16 електропотягів подвійного живлення з “примусовим нахилом кузова”. За його словами, перший електропотяг планується отримати наприкінці наступного року. В перспективі передбачається організувати виготовлення таких електропотягів в Україні.

ДОВІДКА. Спеціальний рухомий склад з “примусовим нахилом кузова” останнім часом широко застосовується на європейських залізницях як основний засіб підвищення швидкості в пасажирському русі. Найбільшим попитом користуються потяги Pendolino виробництва фірми Alstom (Франція, Італія), які здатні розвивати швидкість до 300 км/год. Pendolino компонується з моторних та причіпних вагонів. У потягу з 8 вагонів може розміститися 400-450 пасажирів.